REJESTRACJA

Zarejestrowałem się na Butterfly-training.pl, ale nie otrzymałem żadnej wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Możesz mieć problem ze swoim adresem e-mail, proszę sprawdzić poniższe rozwiązania:
  • Sprawdź skrzynkę e-mail: SPAM.
  • Czy przekazałeś nam prawidłowy i niezawierający błędów adres e-mail?
  • KURSY PRZYGOTOWUJĄCE

    Jakie są wymagania techniczne, aby dołączyć do szkolenia online?

  • Audio: komputer musi mieć zestaw słuchawek i głośników.
  • Dostęp do Internetu: niezbędny jest dostęp do Internetu o minimalnej prędkości 512 Kb, aby móc oglądać transmisje wideo.
  • Obsługa formatu PDF: potrzebny jest program odczytujący pliki w formacie PDF do pobierania dokumentów (certyfikatów, faktur itp.).
  • Plug-in: wtyczki plug-in. Nasze materiały szkoleniowe zaprojektowano do odtwarzania z obsługą programu Flash Player 9, który można pobrać za darmo ze strony Adobe.
  • Przeglądarka internetowa: nasze szkolenia online zaprojektowano do pracy w większości przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari itp.
  • Czy mogę przerwać szkolenie w dowolny momencie?

    Tak. Możesz przerwać w dowolnym momencie. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz przerwy, czy sesja niespodziewanie się wyłącza, zawsze możesz ponownie uruchomić szkolenie w punkcie, w którym zostało ono przerwane. W momencie ponownego uruchomienia system automatycznie przeniesie cię do miejsca, w którym zakończyłeś poprzednią wizytę.

    Z kim mogę się skontaktować, jeżeli napotkałem problemy w momencie realizacji szkolenia?

    Możesz się z nami skontaktować w dowolnym momencie. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza dostępnego na naszej stronie kontaktowej.

    Nie zaliczyłem egzaminu końcowego. Czy mogę podejść do niego ponownie?

    Tak, jeżeli nie zaliczyłeś raz. Wszyscy kursanci otrzymują dwie próby podejścia do egzaminu końcowego.

    Straciłem swoją nazwę użytkownika/hasło. Co powinienem zrobić?

    Należy skontaktować się z menedżerem, od którego otrzymałeś swoje dane do logowania. W innym wypadku skontaktuj się z nami.

    CERTYFIKATY

    Kursant ukończył szkolenie, ale nie otrzymał certyfikatu. Co powinienem zrobić?

    Możesz mieć problem ze swoim adresem e-mail, odwiedź proszę stronę kontaktową oraz wyślij nam prośbę o wydanie certyfikatu.

    Popełniłem błąd podczas wpisywania imienia/nazwiska kursanta. Czy istnieje możliwość zmodyfikowania danych na certyfikacie?

    Tak.
    1. Zaloguj się w zakładce „Logowanie menedżera”. 2. Kliknij na „Certyfikat”. 3. Kliknij na „Modyfikuj certyfikat”. 4. Wybierz kursanta. 5. Wybierz certyfikat. 6. Poproś o korektę: wpisz poprawne imię i nazwisko kursanta. 7. Otrzymasz e-mailem poprawiony certyfikat, kiedy zostanie on zatwierdzony przez naszego pracownika.

    MOŻLIWOŚCI DOKONYWANIA PŁATNOŚCI

    Jakie formy płatności mogę wybrać?

    Po wybraniu ekspresowego zakupu musisz zapłacić za pomocą swojej karty bankowej. Jest to prosty i bezpieczny proces dzięki wykorzystaniu ochrony SSL. Przy standardowej rejestracji możesz zapłacić poprzez transfer bankowy na koniec miesiąca. Uwaga! Wymagany jest wybór metody płatności.