Najczęściej zadawane pytania
REJESTRACJA
Zarejestrowałem się na Butterfly-training.pl, ale nie otrzymałem żadnej wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Możesz mieć problem ze swoim adresem e-mail, proszę sprawdzić poniższe rozwiązania:
KURSY PRZYGOTOWUJĄCE
Jakie są wymagania techniczne, aby dołączyć do szkolenia online?
Czy mogę przerwać szkolenie w dowolny momencie?
Tak. Możesz przerwać w dowolnym momencie. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz przerwy, czy sesja niespodziewanie się wyłącza, zawsze możesz ponownie uruchomić szkolenie w punkcie, w którym zostało ono przerwane. W momencie ponownego uruchomienia system automatycznie przeniesie cię do miejsca, w którym zakończyłeś poprzednią wizytę.
Z kim mogę się skontaktować, jeżeli napotkałem problemy w momencie realizacji szkolenia?
Możesz się z nami skontaktować w dowolnym momencie. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza dostępnego na naszej stronie kontaktowej.Nie zaliczyłem egzaminu końcowego. Czy mogę podejść do niego ponownie?
Tak, jeżeli nie zaliczyłeś raz. Wszyscy kursanci otrzymują dwie próby podejścia do egzaminu końcowego.Straciłem swoją nazwę użytkownika/hasło. Co powinienem zrobić?
Należy skontaktować się z menedżerem, od którego otrzymałeś swoje dane do logowania. W innym wypadku skontaktuj się z nami.CERTYFIKATY
Kursant ukończył szkolenie, ale nie otrzymał certyfikatu. Co powinienem zrobić?
Możesz mieć problem ze swoim adresem e-mail, odwiedź proszę stronę kontaktową oraz wyślij nam prośbę o wydanie certyfikatu.
Popełniłem błąd podczas wpisywania imienia/nazwiska kursanta. Czy istnieje możliwość zmodyfikowania danych na certyfikacie?
Tak.1. Zaloguj się w zakładce „Logowanie menedżera”. 2. Kliknij na „Certyfikat”. 3. Kliknij na „Modyfikuj certyfikat”. 4. Wybierz kursanta. 5. Wybierz certyfikat. 6. Poproś o korektę: wpisz poprawne imię i nazwisko kursanta. 7. Otrzymasz e-mailem poprawiony certyfikat, kiedy zostanie on zatwierdzony przez naszego pracownika.